30 december 2011

Årsresumé april-juni

april


I början av april misslyckades jag med allt som hade med skolan och göra tills jag hade gråtit färdigt och ryckt upp mig igen. Jag gav det en vecka sedan orkade jag inte vara ledsen längre och bestämde mig för att vara glad. Det var perfekt, våren knackade på dörren med allt vad det innebär; blommor, spex och påsk. Amanda och jag var på kulturnatten och det var en av de mest annorlunda kvällarna det här året och jag hoppas verkligen att jag får göra det nästa år igen. Spexveckorna var intensiva på många olika sätt, den där killen i min spexgrupp är ju rätt snygg...


maj


I maj kom våren på riktigt och det var dags för Quarnevalen, skolhets och Berlin. Jag hängde på Quarnevalens öltält i mängder för att få vara så mycket som möjligt med den där killen som är så himla snygg. Berlin var kort och jag var mest trött. Tentor går okej men helst av allt vill jag njuta av livet och där verkar inte skolan ingå. I slutet av maj insåg jag att det är rätt farligt att hänga med den där killen för det finns så mycket bra med honom. Men det fick mig ju att må så himla bra att jag inte kunde sluta.

juni


Äntligen sommarlov! Säger adjö till den snygga killen lite ledsamt då han ska åka hem över sommaren och vet bara att sommaren kommer att bli underbar men till hösten vill jag ändå gärna ha honom där. Jag pluggar till omtenta utan att lyckas, Aline tar studenten, äter mycket god mat och går på manus-fuck off. En helt och hållet underbar månad och jag är störtförälskad.

Inga kommentarer: